اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۳۷۷۰

نشست اتحادیه رستوران و رئیس بازرسی کل استان تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ , بازدید: ۴۹۰
صبح روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه سال جاری رئیس وهیئت مدیره اتحادیه رستوران چلوکباب در دفتر ریاست بازرسی کل استان تهران حضور یافت و با جناب آقای سهراب خان به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

صبح روز یکشنبه 29 بهمن ماه سال جاری  رئیس وهیئت مدیره اتحادیه رستوران چلوکباب در دفتر ریاست بازرسی کل استان تهران  حضور یافت  و با جناب آقای سهراب خان به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست صمیمانه جناب آقای سهراب خان رئیس بازرسی کل استان تهران ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای هیئت مدیره منتخب و ارزوی توفیق خدمت به اعضای صنعت رستوران و چلوکباب، با مهم شمردن وظیفه رسیدگی با چالش ها و مشکلات  این صنعت برای خدمت بیشتر به اعضا  از آمادگی بازرسی استان تهران جهت همکاری با اتحادیه رستوران و چلوکباب تهران خبر داد.

سهراب خان افزود:به طور یقین موارد مهم و موضوعاتی که برای اعضای اتحادیه تبدیل به چالش ها و موانع کاری گردیده را با همکاری اتحادیه مرتفع خواهیم کرد

رئیس بازرسی کل استان تهران اضافه کرد، اتحادیه جهت حفظ حقوق صنفی اعضا با واحد های بدون پروانه کسب و برای حفظ حقوق شهروندان جهت برخورد با واحدهای متخلف بهداشتی بدون اتلاف وقت اقدام نموده و در صورت نیاز، بازرسی استان تهران نیز آماده همکاری کامل با اتحادیه می باشد .

حسن فهمیده رئیس اتحادیه رستوران و چلوکباب شهرتهران ضمن قدردانی و تشکر از رئیس بازرسی کل استان تهران برای پشتیبانی و حمایت از صنعت رستوران وچلوکباب با استقبال از ایجاد زمینه همکاری دو جانبه اعلام کرد:صنعت رستوران و چلوکباب روز های سختی را سپری می کند .

نوسان قیمت مواد اولیه، افزایش هزینه حامل های انرژی، کمبود نیروی کار،کاهش مراجعات مشتریان موجب گردیده این صنعت با چالش های جدی مواجه گردد و این موضوع در پایان سال برای متصدی واحد های صنفی با احتساب هزینه های پرسنلی شامل حقوق،عیدی،پاداش و بیمه نیز با توجه به کاهش فروش می تواند موجب بروز خسارت های مالی زیادی گردد.

رئیس اتحادیه رستوران اضافه کرد، از زمان شروع فعالیت اتحادیه جدید مهمترین چالش های این صنعت مورد بررسی قرار گرفته و ضمن شناسایی موانع کاری و ایجاد راهکارها ، نامه نگاری ها ومکاتبات لازم در دستور کار قرار گرفت.

فهمیده با طرح موضوع مجوز فعالیت ماه مبارک رمضان افزود، با توجه به نوروز سال 1402 پیشبینی می گردد در عید نوروز پیش رو  شهر تهران میزبان تعداد زیادی از مسافرین نوروزی می باشد و لذا با شناسایی واحد های صنفی در مبادی ورودی شهر و بررسی های صورت گرفته واحد های صنفی که دارای شرایط فعالیت در ماه مبارک رمضان را می باشند را شناسایی و در تلاش هستیم  در راستای تکریم مسافرین نوروزی پس از موافقت نهاد های ذیصلاح ارائه خدمات دراین صنعت با شرایط خاص برای واحد های صنفی انجام پذیرد.

در این رستا در روزهای اخیر با رائه طرح های پیشنهادی در قالب مکاتبه و جلسات با اتاق اصناف و اداره اماکن اقدامات لازم صورت پذیرفته و امیدواریم که مساعدت لازم نیز انجام پذیرد.

فهمیده با بیان موضوع تکریم مسافرین نوروزی تاکید کرد، بازرس های نوروزی مطابق سال گذشته در مراکز تجاری و معبر پرتردد جهت بررسی نحوه فعالیت و خدمات واحد های صنفی در ایام نوروز بصورت مستمر در قالب گشت سیار و یازرس مقیم مستقر می باشد و همچنین سامانه رسابان( رسیدگی آنلاین به شکایت مردمی ) و اسقرار مامور رسیدگی به شکایات نیز برای اولین بار در مراکز تجاری پرتردد جهت رسیگی به شکایت مردمی انجام می پذیرد.

 در ادامه این دیدار اعضای هیئت مدیره اتحادیه با طرح مشکلات واحد های صنفی رستوران و چلوکباب در ارتباط با ارزش افزوده، مالیات، تامین مواد اولیه، فعالیت واحد های بدون پروانه کسب و اجرای ماده 27 و 28 قانون نظام صنفی، بررسی شاخص های بخش صدور مجوز فعالیت در ماه مبارک رمضان برای واحد های صنفی واجد شرایط از موضوعاتی بود که با رئیس بازرسی کل استان تهران گفتگو تبادل نظر گردید.

در پایان مقرر گردید موضوعات مطروحه طی نامه رسمی از اتحادیه رستوران و چلوکباب تهران جهت رسیدگی و پیگیری های لازم به بازرسی ارسال گردد .

روابط عمومی اتحادیه رستوران وچلوکباب تهران 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016